.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد. چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد.(ادامه)
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد. حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد.(ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
کلم پیچ یک راه درمانی مکمل و عالی برای بیماری‌های مختلف قلبی و حتی بیماری‌های کشنده مانند سرطان است .کلم پیچ می‌تواند جایگزین مناسب غذایی برای علاقه مندان به سیب زمینی سرخ کرده باشد. این سبزی ضد سرطان مراقب قلب شما است
کلم پیچ یک راه درمانی مکمل و عالی برای بیماری‌های مختلف قلبی و حتی بیماری‌های کشنده مانند سرطان است .کلم پیچ می‌تواند جایگزین مناسب غذایی برای علاقه مندان به سیب زمینی سرخ کرده باشد.(ادامه)
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند. حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
مرد جوان که در جریان یک درگیری در مغازه سمساری مرتکب قتل شده بود در دادگاه محاکمه شد. شوخی بی‌جا باعث قتل شد
مرد جوان که در جریان یک درگیری در مغازه سمساری مرتکب قتل شده بود در دادگاه محاکمه شد.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه دیروز که اولیای دم داریوش مهرجویی در آن حضور نداشتند اما پدر وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) حضور داشت، متهم ردیف دوم پرونده جزئیات کاملی از شب حادثه شرح داد. روایت تازه از شب قتل مهرجویی و همسرش / کریم: قتل را به گردن من انداختند
شمال نیوز : در جلسه دیروز که اولیای دم داریوش مهرجویی در آن حضور نداشتند اما پدر وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) حضور داشت، متهم ردیف دوم پرونده جزئیات کاملی از شب حادثه شرح داد.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
یک ماه و نیم پس از درگذشت «متیو پری» دلیل مرگ او اعلام شد. اثرات حاد کتامین، علت مرگ بازیگر سریال «فرندز»
یک ماه و نیم پس از درگذشت «متیو پری» دلیل مرگ او اعلام شد.(ادامه)
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید رسیدگی می‌کند. واکنش وزارت بهداشت به فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید رسیدگی می‌کند.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است. باورهای غلط درباره بیماری آنفلوآنزا
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است.(ادامه)
متخصصان علوم پزشکی در یک آزمایش جدید موفق به شناسایی روش درمانی «microRNA هدفمند درجه یک» با توانایی کاهش سرعت رشد تومور‌های سرطانی شدند. خبر خوب برای درمان تومور‌های سرطانی
متخصصان علوم پزشکی در یک آزمایش جدید موفق به شناسایی روش درمانی «microRNA هدفمند درجه یک» با توانایی کاهش سرعت رشد تومور‌های سرطانی شدند.(ادامه)
یک زن کانادایی که نامه‌ای حاوی مواد سمی برای دونالد ترامپ ارسال کرده بود به حدود ۲۲ سال زندان محکوم شد. ۲۲ سال زندان برای زنی که نامه سمی برای ترامپ فرستاد
یک زن کانادایی که نامه‌ای حاوی مواد سمی برای دونالد ترامپ ارسال کرده بود به حدود ۲۲ سال زندان محکوم شد.(ادامه)
پایگاه امریکن اسپکتیتر تلفن های هوشمند را یک بحران تمدنی جدید خوانده که انسانها را برای یک تعامل نرمال ناتوان میسازد. مراقب اعتیاد کودکانتان باشید!
پایگاه امریکن اسپکتیتر تلفن های هوشمند را یک بحران تمدنی جدید خوانده که انسانها را برای یک تعامل نرمال ناتوان میسازد.(ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)


نتایج بررسی نشان داد که مصرف برخی از موادغذایی مهم می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. این رژیم غذایی ناجی شماست
نتایج بررسی نشان داد که مصرف برخی از موادغذایی مهم می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.(ادامه)
رئیس شاخه قلب و ریه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:خطر بیماری‌های قلبی از ویروس کشنده کرونا که چند سال باعث فلج شدن زندگی مردم در تمام دنیا شده بود، خطرناک‌تر و کشنده‌تر است. این بیماری کشنده تر از کرونا است
رئیس شاخه قلب و ریه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:خطر بیماری‌های قلبی از ویروس کشنده کرونا که چند سال باعث فلج شدن زندگی مردم در تمام دنیا شده بود، خطرناک‌تر و کشنده‌تر است.(ادامه)
غربالگری‌های منظم یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از بیماری‌ها در آینده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) تخمین می‌زند که با انجام آزمایش‌ها و غربالگری‌های منظم، سالانه می‌توان جان صد هزار نفر را نجات داد. آزمایشاتی که مردان بعد از ۴۰ سالگی باید انجام دهند
غربالگری‌های منظم یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از بیماری‌ها در آینده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) تخمین می‌زند که با انجام آزمایش‌ها و غربالگری‌های منظم، سالانه می‌توان جان صد هزار نفر را نجات داد.(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بیماران دچار فشارخون بالا در صورتی می توانند روزه بگیرند که فشارخون آنها تحت کنترل باشد. شرایط روزه داری افرادی که فشارخون دارند
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بیماران دچار فشارخون بالا در صورتی می توانند روزه بگیرند که فشارخون آنها تحت کنترل باشد.(ادامه)
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد. گزارش ستاد حقوق بشر درخصوص بدحالی دانش‌آموزان در ایران
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد.(ادامه)
توافق میان ایران و عربستان برای از سرگیری روابط با استقبال گسترده مقامات جهان و واکنش گوناگون رسانه‌های بین المللی مواجه شد. واکنش مقامات و رسانه‌های بین المللی به توافق ایران و عربستان
توافق میان ایران و عربستان برای از سرگیری روابط با استقبال گسترده مقامات جهان و واکنش گوناگون رسانه‌های بین المللی مواجه شد.(ادامه)
مصوبه مجلس: وزارت دفاع می‌تواند انواع خودرو‌های سبک و سنگین تولید کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودرو‌های سبک و سنگین و خودرو‌های با کاربری خاص مجوز‌های لازم را صادر و همکاری‌های لازم را داشته باشد. او تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت قوانین و همکاری‌های لازم نسبت به تولید و فروش خودرو‌های مذکور اقدام نماید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.